Presenterna

2012-02-20 @ 10:31:00
I lördags inhandlade jag de sista presenterna till värdfamiljen. Jag tycker att det är så himla svårt att veta vad man ska köpa. Den andra au pairen som är där nu, hon sa att de inte förväntar sig något. Men man vill ändå köpa något som man kan tänka sig att de uppskattar. Men nu är jag i alla fall klar och jag är faktiskt väldigt nöjd med vad jag har köpt.

Till pojken så har jag köpt två böcker på engelska, men av svenska författare. Jag tycker det ska bli roligt att läsa böcker för honom som jag älskade när jag var liten. Sedan så köpte jag även en CD-skiva med svenska låtar från olika Astrid Lindgren böcker.
Till föräldrarna köpte jag en jättefin bok om Svensk julmat skriven av Leif Mannerström. Boken är jättefin och det finns otroligt mycket vackra bilder i den. Den visar verkligen en så svensk jul som det bara går.
Jag hoppas att presenterna kommer uppskattas och att det är något de får användning av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0