Samtal med USA

2012-02-19 @ 20:44:31
Sådär, då har jag pratat med min värdfamilj på Skype. Det var antagligen sista gången innan jag träffar dem på riktigt. Det känns så sjukt overkligt. Men de är så himla trevliga och gulliga och jag ser jättemycket fram emot att få träffa dem. Jag fick även hälsa på farmorn, som även hon verkar jättegullig! Åh, jag blir så glad när jag har pratat med dem, det känns bra!

Mamma och pappa fick även hälsa på dem och det var lite roligt! Det känns skönt för mig också att de har hälsat på varandra så att mamma och pappa har sett dem och vet om att de finns, haha! Samt att de får en bild av människorna som jag ska bo hos i ett år

Jag ville mest Skypa för att stämma av allting inför min ankomst och sådär. Så nu känns det väldigt skönt och jag är mycket lugnare. Nu ska jag kolla på Kontoret och sedan börjar Big Brother! Efteråt tänkte jag få gjort lite packning, har tvättat idag också så att de kläder jag ska ha med mig blir tvättade i tid.

Jag ska även slå in presenterna och sådär, antingen idag eller imorgon. Tänkte visa sedan vad jag har köpt!


/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0