Stadsbesök

2012-02-20 @ 16:24:11
Nu är jag hemma igen efter mitt lilla besök inne i stan. Det var verkligen superkul att träffa de två tjejerna och få lärt känna varandra lite smått innan vår långa resa ihop. Vi tog en fika och delade med oss av våra tankar, haha! Det var i alla fall skönt att höra att de tänker nästan precis likadant som jag och har ungefär samma känslor om detta. Känns skönt att veta att man är helt normal.. haha!

Nu ska jag kolla någon serie, inte bestämt mig än. Sedan packa lite och senare ikväll ska jag träna med Jannike!
/Emelie

One week left!

Kommentarer
Postat av: Emmy (whitesnowman)

Hejsan, ha en fin början på den nya veckan :D

2012-02-20 @ 17:25:17
URL: http://eeemmylam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0