Stan och Starbucks

2012-02-22 @ 18:39:35
Försov mig imorse på grund av att min dumma telefon stängde av sig mitt i natten och inte ringde när jag hade ställt alarm. Vaknade därför av att mamma kom in i rummet och berättade att hon skulle åka iväg en stund. Och därför kunde jag ju inte heller ha bilen och fick ta bussen. Så ca 45 minuter senare kom jag in till stan där Linda väntade på mig. Jag får så dåligt samvete när jag är sen, men hon tyckte inte det var en big deal eftersom det inte var mitt fel, så det var ju bra! 

När jag kom dit gick vi till en av våra favoriter, Lydias, och åt tacobuffé. Det är så himla gott och jag ville äta där en gång till innan jag åker. Vi kollade lite i affärer och jag fick köpt mig ett par nya mjukisbyxor, vilket jag verkligen var i behov av, och så köpte jag mig även en skitsnygg tröja.. Som jag kanske inte riktigt behövde lika mycket, men den var ju så fin! Nu ska jag inte köpa något mer än det jag verkligen behöver innan jag åker! Alla säger ju att man kommer shoppa så mycket när man kommer dit, och jag litar på det!

Innan vi tog bussen hem så gick vi till Starbucks på centralstationen, det var första gången jag var där! Och jag tänkte att det var ett bra sätt att börja, för alla säger att man som au pair hänger en del på Starbucks.. Haha! Vi får väl se.. Man skapar sig ju sina rutiner där borta också! Gott var det i alla fall!

/Emelie


Kommentarer
Postat av: F E L I C I A

gud så gott!

2012-02-22 @ 22:21:34
URL: http://thegoldenyear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0