Sucker for love

2012-02-12 @ 00:57:02
Okej, så till kvällens Melodifestival. Jag tyckte faktiskt att det var väldigt många bra idag. Mina favoriter var nog Ulrik Munther och David Lindgren, som även båda två gick till final! Dock så tycker jag att Tomas Di Leva borde gått till andra chansen istället för Timoteij. De var bra, men Di Leva var faktiskt snäppet bättre. Han är lite udda och jag tycker det är grymt coolt! Han kör sin stil och hans låtar är faktiskt bra. Men annars så är jag nöjd med finalisterna och tyckte att artisterna idag var väldigt bra. Programledarna gjorde ett awesome jobb som förra gången och de är nog de bästa programledarna hittills, enligt mig!

Nu är det dags för mig att sova, imorgon ska jag upp i hyfsad tid. Imorgon kommer Emma hit vid 12 och då vet jag inte riktigt vad vi ska göra.. Det blir väl Allum en sväng tror jag, för både hon och jag ska kika lite på Make Up Store! Alltså, om jag hade haft massa pengar så hade jag köpt allt i den affären, i love it! Deras ögonskuggor och läppstift är to die for!
Finaste Linh, som jag körde till flygplatsen i fredags, har 20-30% rabatt på Make up stores produkter och sa till mig att jag skulle säga till vad jag skulle köpa, så lovade hon att köpa det åt mig så att jag också får rabatten! Hur bra är inte det? Jag behöver en ny foundation, men har även bestämt mig för att skaffa mig ett fint läppstift också, bara för att jag får sån fin rabatt nu!

Slänger in några grymma låtar också. Jag älskar att ha Spotify på shuffle så att den blandar alla låtarna. Då kommer de där gamla låtarna fram, de som man lyssnade som en galning på förut.
Chris Brown – Should've Kissed You
Chris Brown – For Ur Love
Pauline – Sucker For Love
Rascal Flatts – What Hurts The Most
Leona Lewis – The Best You Never Had
Glee Cast – Teenage Dream (Glee Cast Version)

Jag tror att jag fick lite färg idag i alla fall. Tur det för innan såg jag nästan sjuk ut så blek som jag var, haha.. Inte tjusigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0