Top Model Sverige

2012-02-08 @ 12:14:13
Åh, idag blev jag väckt av att det ringde ett okänt nummer. Funderade på om jag skulle svara eller inte, men bestämde mig för att var trevlig, vem det nu än kunde vara! "Hej och välkommen till 3, vi kommer ställa några frågor och du kan svara genom att trycka på knapparna, 1 betyder håller inte med och 5 betyder håller helt med." Vafan? Det var inte ens en person i andra änden utan en inspelad röst. Superbra start på dagen, haha..

Nu sitter jag och mamma och kollar på Top Model Sverige och stör oss som bara den på en utav tjejerna... Herregud vad hon är jobbig! Jag hoppas att hon åker ut, kommer nog inte klara av att kolla annars.. haha! Det är så sorgligt med människor som söker så mycket uppmärksamhet hela tiden. Annars så blir allting så töntigt när det är på svenska, och de svenska tjejerna är sjukt mycket mer kaxiga, speciellt mot juryn och mot varandra. Visst att det är en tävling, men man behöver väl inte vara elak? Det hjälper dem inte om de står och tjatar emot, jag förstår inte varför.. De amerikanska modellerna blir ju nästan utskällda om de säger emot juryn. Jag hoppas att programmet blir bättre ju längre in i säsongen vi kommer.

Nu ska vi fortsätta kolla!
/Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0