Tur i oturen

2012-02-03 @ 14:06:08
Jag har inte mått speciellt bra, sen i typ söndags eller så.. Och varenda morgon så går jag upp och det känns som att jag mår bra, men sedan framåt 12-13 tiden så slår det till och jag känner att jag fortfarande är sjuk. Det är så jäkla tråkigt och jag har fått avboka massa saker denna veckan för att jag inte orkar. Men imorgon får det vara slut på detta, för då ska jag hem till farmor och farfar på lite släktmiddag och sådär. Och det vill jag inte missa eftersom jag åker snart. Jag är i och för sig bara glad att jag blir sjuk nu och inte senare, hade varit så tråkigt om jag blivit sjuk typ veckan innan jag ska åka.. Då när man kommer ha som mest att göra.
I alla fall.. Nu hade jag gjort mig i ordning och var på väg in till stan.. Men fick lägga de planerna åt sidan när jag inte mår bra.

Igår var en riktigt bra dag för övrigt.. Jag fick äntligen mina flygbiljetter!! Så den 27 februari 11.25 lyfter mitt flyg! Det känns så jäkla bra och allting blev väldigt verkligt nu, men det ska bli så roligt!! Det är även en sten som lättat från mitt hjärta eftersom jag har pratat med en tjej som åker samma flyg som jag hela vägen till New York, så det känns också jättebra! Då vet man att man kommer ha någon med sig som antagligen kommer vara lika nervös som en själv, haha! Och just det, fick ju mitt visum härom dagen också, så nu är allting fixat utan det internationella körkortet som man fixar ungefär två veckor innan avresa!

Nu ska jag nog försöka sova lite tänkte jag!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, jag kommer nog vara ännu mer nervös än du!! (Hoppas verkligen du syftar på mig nu annars blir det pinsamt ;))

2012-02-03 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0