17 dagar kvar

2012-02-10 @ 14:08:15
Efter mycket om och men så kom vi fram till centralen och lämnade av hennes familj. Jag har väl inte världens bästa lokalsinne om man ska säga så och körde därför fel två gånger. Sedan fick jag köra ordentligt in i stan också.. Jag fick lite smått panik, men det gick bra! För att bo i Göteborgs-området så kan jag väl inte påstå att jag har kört jättemycket i stan, utan helst undvikit det om det har gått.. haha! Men nu så hittar jag i alla fall ut till Säve flygplats, om jag nu skulle behöva åka dit någon mer gång.. haha.

Nu slappar jag lite, dricker te och läser bloggar! Fick ett mail förut från Cultural Care om att de har fått in hela min betalning och att de har alla mina papper. Så det enda som återstår är nu att beställa mitt internationella körkort, sedan jag är helt klar! Då återstår det verkligen att bara packa väskorna och sätta sig på flyget, awesome! Hade faktiskt tänkt börja packa på onsdag, det är ju en del att tänka på så det är lika bra att vara ute i god tid. Samt att jag i samma veva ska packa ner hela mitt rum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0