Skydiving

2012-02-13 @ 13:38:02
Igår var jag så trött på kvällen och gjorde inte speciellt mycket. Emma kom i alla fall strax efter halv två igår och vi satt här hemma och pratade lite. Sedan åkte vi ner till Allum och Emma shoppade en del, och jag köpte inget, duktigt men tråkigt! Efter det åt vi lite lunch, åkte till affären och köpte kladdkaka sedan åkte vi hem och kollade film! Vi hade riktigt trevligt och det är alltid lika roligt att träffa Emma, vi har alltid så mycket att prata om! Idag har jag fixat lite saker, beställt presenterna till värdfamiljen och skickat in min beställning av internationellt körkort. Så nu är jag helt klar och ready for takeoff! Det känns helt underbart att det enda jag ska göra är att växla pengar och packa mina väskor.

Nu ska jag läsa lite bloggar och klockan nio kolla på 30 grader i februari. Jag har kommit på en sak som jag ska göra i USA om jag får tillfälle till det. Jag ska hoppa fallskärm. Jag har velat göra det jättelänge och skulle fått det i 18-årspresent, men då kunde man bara hoppa över Stockholm. Och då var det inte lika intressant just då. Men nu så ska jag bannemej passa på att hoppa i USA. Det skulle verkligen vara en dröm att göra det.


Såå grymt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0