Four days left

2012-02-23 @ 00:14:55
Hallå!
Den här dagen har varit väldigt lång men ändå gått jättefort! Förstår inte riktigt att klockan redan är så mycket. Men jag har ändå hunnit med en del idag. Att jag har träffat Linda det vet ni ju redan. Men jag har även hunnit med att handla, laga mat och skypa med USA, igen! Köpte hårfärg förut och ska få det gjort innan jag drar, antagligen imorgon! Om jag får som jag vill med den här färgen så blir det lite mörkare denna gången, vilket jag tycker känns fint! Jag tycker att det är så svårt att köpa färg genom att bara kolla på en färg som modellen har på en kartong? Haha, man får typ bara köpa något och hoppas på att det blir rätt!

Som jag sa skypade jag med USA förut idag, men denna gången med familjens nuvarande au pair. Vi har skypat förut också och jag ville bara prata med henne igen för att ställa lite frågor som jag hade och sådär. Det ska bli väldigt roligt att träffa henne också, för vi kommer väldigt bra överens! Hon kommer vara där samtidigt som mig i tio dagar, så hon kommer kunna visa mig det mesta. Och det känns väldigt skönt och jag får gå bredvid och lära mig en del av henne.

Och just det, jag fick även mitt internationella körkort igår också! Så nu är jag verkligen helt klar, bara packningen kvar!
/Emelie

Håller tummarna för att det blir som jag vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0