Nere

2012-01-23 @ 22:06:26
Fan, mitt humör är helt upp och ner just nu. Just nu är det inte kul att vara tjej och sedan är jag bara helt enkelt väldigt känslomässig just nu. Blev helt plötsligt bara deppig. Eller okej, det var en pytteliten sak som hände och jag vet att det inte var menat på det sättet. Men bägaren rann liksom över.. Usch, hoppas inte att detta kommer tillbaka för jag vill inte känna såhär. Det är en så otroligt konstig känsla att se fram emot något så galet mycket samtidigt som det skrämmer mig. Om 5 veckor är jag framme i NYC och ska inte sätta min fot i Sverige på ett helt år.

Jag blir på grund av detta ännu mer stressad över att jag måste ta vara på tiden som är kvar här hemma. Att göra det som är viktigt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0