Ett år

2012-06-01 @ 21:00:21
Shit, idag är det den första juni och det är ett år sedan vi tog studenten! Den dagen var nog den roligaste dagen i mitt liv.. Så jäkla kul vi hade! Och så lycklig man var! Lite grann så saknar jag faktiskt skolan, för att det ändå var ganska enkelt att bara gå i skolan.. haha! Då tyckte man ju inte det, då ville man inget hellre än att ta studenten och vara "fri".
Sedan så saknar jag också Vadstena, mina vänner och min lägenhet. Jag hade tre grymma år där och att flytta dit kommer alltid vara det absolut bästa beslutet jag har tagit.


Tre helt awesome år avslutades med en så jäkla grym kväll!

Kommentarer
Postat av: Sofie

håller helt och hållet med! puss

2012-06-04 @ 22:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0