One month

2012-03-28 @ 02:05:07
Idag är det en hel månad sedan jag lämnade Göteborg och Landvetter flygplats och åkte till NY. En månad.. Och samtidigt som tiden har gått ganska fort så känns det som att jag har varit här i en evighet. Alla säger att de första sex månaderna går hur långsamt som helst och att de sista månaderna bara flyger iväg.. Men jag hoppas att dessa första månaderna ändå går hyfsat fort så att man slipper känna att man hela tiden måste kämpa sig igenom veckorna. Jag känner hur mycket jag har lärt mig om sig själv under de senaste veckorna, och jag har insett vad som är viktigt här i livet. Just nu vill jag bara njuta av mitt år här, men i början är det som sagt lite kämpigt! Jag är glad att jag har mina fina vänner här i USA, samt min älskade familj och de bästa vännerna hemma som stöttar mig till 120%. Jag saknar er där hemma jättemycket, men jag hoppas ändå att vi inte ses förrän om ett år!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0