Härlig dag

2012-03-16 @ 23:17:33
Idag har jag varit ledig hela dagen. Så jag passade på att sova ut imorse och vaknade lite efter nio. På morgonen så kollade jag på tv, tog en långdusch och slappade. Sedan följde jag som sagt med Johanna och hennes hostkids till parken.. De är så himla gulliga! Hon tar hand om tre små barn och det var jätteroligt att få träffa dem ordentligt.

Nu kollar jag lite på tv igen och väntar på att min värdmamma ska komma hem. Sedan kommer Johanna och hämtar mig, så ska vi åka till Target och handla lite godsaker inför våran sleepover ikväll! Sedan ska vi åka till TGIF och träffa upp några tjejer för lite middag! Så jag tror att detta blir en toppenfredag.

Fick förresten brev idag och ursäkta mig, men vad är det för jäkla stavning på mitt namn? Hahah.. Det fulaste jag sett. Det roliga är att de borde ha mitt namn ordentligt eftersom det är företaget där jag har min försäkring under året, eftersom jag finns med i deras system. Och jag har ju fyllt i mitt namn som det är från början. Fick även med ett kort, som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med, där det står på samma sätt. Borde kanske ringa och säga till om det? Men det är ett senare problem.. Fult var det i alla fall, haha!

Nu ska jag göra mig klar för att åka iväg! Vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa Emma!

Men dem trodde säkert att du är tyskt, för när det är två S så brukar dem skriva det som en bokstav som liknar ett B. ;)



Saknar dig! :)

2012-03-18 @ 21:33:10
Postat av: Johanna Andersson

Haha, det stod Johanna Anderbon på mitt kort med! Det är ju typ bara ett förmånskort på apotek och sånt, tror jag. :)

2012-03-21 @ 18:18:29
URL: http://aupair-johanna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0