Snart helg

2012-03-23 @ 19:52:46
Hej på er!
Denna veckan har det varit underbart väder, runt 20-25 grader och strålande sol. Så jag har försökt ta med lillkillen till parken så mycket som möjligt. Mest för att det är skönt att vara utomhus i det fina vädret men även för att få komma ut ur huset lite grann. Så idag var vi i parken på förmiddagen tillsammans med några au pair vänner till mig och deras värdbarn. Det var jätteroligt att umgås lite med dem samt att barnen fick träffa varandra! Just nu är jag ledig eftersom han sover, så jag börjar jobba igen klockan fyra. Jag har skypat med familjen och det var såå skönt att prata med dem, och nu tänkte jag snart ta en dusch. Jag har tre timmar kvar att jobba, sedan är det HELG!

Ikväll ska jag åka iväg med Johanna och en tysk tjej som heter Nadia plus hennes pojkvän. Vi ska äta ute och det blir antagligen Friday's. Sedan åker jag direkt hem till Johanna eftersom jag ska sova över där inatt, så att det blir enkelt imorgon att bara ta bilen och åka till stationen. Där ifrån tar vi tåget in till Philadelphia och sedan tar vi bussen till Washington DC. Jag är så himla taggad inför helgen och det ska bli riktigt roligt! Jag kommer ta massa bilder som jag delar med mig av sedan när vi är tillbaka!

Dagens craving: Svensk tacos. Det hade varit så himla gott så jag vet inte vad. Här har de inte alls samma saker, inte kryddan och det där goda. Och så har de bönor i tacosen.. Nej tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0