En vecka

2012-05-04 @ 15:08:42
Idag har jag varit en vecka i den nya värdfamiljen. Allt känns bra hittills och jag håller tummarna för att det forstätter kännas så!

I veckan har jag försökt hålla mig så sysselsatt som möjligt och träffat nya människor, så att jag har vänner här borta också! Igår kväll träffade jag en tjej som heter Sandra, vi köpte mat och satte oss i en park i det fina vädret. Sedan satte vi oss på uteserveringen på Starbucks, där vi satt i några timmar och det var riktigt trevligt!

Idag var jag ledig från klockan elva, eftersom jag jobbade hela dagen och kvällen i söndags. Så dagen spenderades med att sätta ihop min nya säng och bara ta det lugnt, för att jag är så himla trött efter denna veckan! Sedan åkte jag till gymmet med Christine och fixade äntligen ett gymkort. Det bästa är att man får gratis personlig träning tre gånger, vilket jag tror kommer hjälpa mig jättemycket, eftersom jag då får sagt till mig vad jag måste göra för att nå mina mål. Jag ska dit imorgon igen och träna lite på egen hand och kanske boka in en tid med en tränare nästa vecka..

Efter träningen så mötte jag och Christine upp Sandra och åkte till Tyson's Corner, som är ett jättestort köpcentrum precis här där jag bor. Vi gick in på Forever21 där jag köpte en jättefin svart långklänning, ett linne att träna i samt ett mintgrönt nagellack. Allt på Forever21 är så himla billigt, vilket är grymt!
Efteråt mötte vi upp Christines kompisar och åkte till Cheesecake Factory. Det var väldigt trevligt och roligt att träffa lite nytt folk! Resten av kvällen spenderades på en bar någonstans här i närheten.. haha! Vet inte riktigt vart vi var, men det var trevligt det också. Fick återigen frågan om jag är arg, för att jag hela tiden ser så himla arg ut.. Haha? En av dem sa att han spelade amerikansk fotboll, och hade en position där han "slår" de andra ganska så hårt.. Och han sa att han var rädd för mig? Jag kan faktiskt inte hjälpa att jag inte ser asglad ut när jag bara är vanlig.. haha!

När klockan började bli ganska mycket då var det dags att köra hemåt! Imorgon ska jag upp hyfsat tidigt för att åka ner till Sandra och följa med henne på lite shopping.. Jag tror att det var någon outlet och det hade ju varit helt awesome! Så nu ska jag sova, så att jag får min timmar inatt!

Vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Att se arg ut har du fått efter pappa. Ett släktdrag! Ha ha!

2012-05-16 @ 09:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0