Euphoria

2012-05-27 @ 03:51:10
Även om man är helt isolerad från nästan allt som händer i Sverige här borta så har jag faktiskt inte kunnat undgå att förstå att Loreen vann Eurovision Song Contest ikväll! Det är helt otroligt och jag blir så himla glad! Hemma är jag vanligtvis insatt i Melodifestivalen och tycker det är väldigt roligt, men när vi idag försökte kolla live här borta på ESC så hackade det jättemycket.. Det var lite tråkigt, men jag är bara glad att Sverige vann!

Hennes låt var grym och hon förtjänade verkligen att vinna! Så nu ska det bli roligt att ESC kommer hållas i Sverige nästa år!

Jag och Sandra har haft en grym dag vid poolen och jag har fått massa färg! På eftermiddagen åkte vi ner till Tyson's en sväng för att fixa lite.. Imorgon ska vi tillbaka till poolen och ta det lugnt och sedan på kvällen ska vi antagligen åka in till Washington DC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0