Åh, underbara helg

2012-05-18 @ 06:03:26
Åh, det är fredag imorgon och det finns verkligen ingen bättre känsla än den jag har nu! Denna helgen kommer bli SÅ bra! Imorgon kommer min bästa Johanna hit från Philly och hälsar på, så jag ska åka och hämta henne på Union Station senare på kvällen! Men innan dess så är det en arbetsdag som antagligen kommer vara ganska lugn med en eftermiddag i parken om vädret tillåter. Sedan så sa min värdmamma att hon antagligen kommer hem tidigare, vilket betyder att jag slutar när hon kommer hem, yay! Och sedan så kommer Sandra hit och då ska vi ha Tacokväll, igen, och bara chilla innan vi ska åka och hämta Johanna.
På lördag så har vi lite planer som jag tror kommer bli bra! Och på söndag har vi STORA PLANER.. herregud jag är SÅ nervös! Ni får inte veta vad det är än, så vi håller det lite hemligt.. För jag vill inte dela med mig innan jag har gjort det, så att jag kan vara stolt! Haha.

I veckan har det inte hänt jättemycket spännande saker, jag har jobbat, träffat kompisar och allt det där vanliga. Har dock kämpat väldigt mycket med känslan av att bara vilja boka första bästa flygbiljett och åka hem.. Vilket är så jäkla jobbigt, för jag blir så förvirrad! Men förhoppningsvis löser det sig!
Ikväll hade jag bestämt mig för hemmakväll, men fick ett sms av en kompis som frågade om jag ville följa med och äta, vilket var väldigt trevligt! Jag träffade även en ny tjej som kom hit för en månad sedan och det är alltid roligt att träffa nya människor! Vi gick även och åt Frozen Yoghurt, som var lika gott som vanligt!

Nu ska jag sova så att jag orkar med morgondagen! Jag kommer antagligen inte ha tid att skriva i helgen, så vi hörs nästa vecka! Men ni får ha en toppenhelg, det tänker jag ha!

Har glömt säga att jag är blond igen, men det var det nog många som visste redan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0