25 maj

2012-05-26 @ 06:43:49
Hallå!
Denna jobbdagen var superlångsam. Imorse kunde vi inte åka någonstans eftersom det skulle komma hit en man från min värdmammas försäkringsbolag och kolla på skadan från läckan som blev efter att AC:n flippade ur.. Han skulle komma mellan 9-11, och självklart kom han inte förrän halv 11. Sedan gick vi och hämtade mitt äldsta värdbarn vid bussen, vi åt lunch och sen spelat spel. Resten av eftermiddagen spenderade vi i parken, det var så himla fint väder ute! Jag tror att vi hade ca 30 grader idag, underbart!

Sedan vid halv sex så slutade jag och då kom Sandra hit och hämtade mig, vi hämtade Hanna och åkte sedan till Tyson's Corner. Där shoppade vi lite och jag drömde mig bort i Michael Kors butiken.. Sedan åkte vi hem och lagade tacos, som blev så himla gott!! Godaste jag har ätit sedan jag kom till USA. Nu har vi kört hem Hanna och ska strax sova, klockan är trots allt halv ett här.. haha! Imorgon öppnar poolen här i lägenhetsområdet jag bor i, så jag och Sandra ska dit och hänga hela dagen.. Och jobba på våra brännor, det ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt för en gång skull! Förväntar mig att få rejält med färg imorgon, solen här är så mycket starkare än solen hemma!

Nu ska vi sova, vi hörs någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0