Rock of Ages

2013-01-18 @ 22:53:40
Nu på kvällen så börjar träningsvärken verkligen smyga sig på mer och mer. Vilket jag gillar! Och då kan jag ju säga att vi verkligen inte tränade så hårt igår, utan vi gick bara igenom övningarna och mitt nya träningsschema. Och eftersom jag hade en PT med mig så såg ju han till att jag gjorde rätt, vilket antagligen har gjort till att jag får träningsvärk. Det betyder alltså att det inte krävs mycket alls. Så därför är jag extra spänd på morgondagen, vilket istället blir första dagen med nya schemat! Då jag ska köra fullt ut! Idag blev det faktiskt en vilodag, kände verkligen att jag behövde det! Men nu är det träning som gäller hela helgen! 
 
Idag har jag jobbat här hemma, fixat ute i garaget och lite sånt där. Var även och handlade med mamma tidigare. Mamma har börjat köra viktväktarna och lagar massa nya grymt goda maträtter, vilket är roligt och smarrigt! Idag åt vi en fläskfilegryta som var hur god som helst! 
Efter middagen så hade vi bestämt att vi skulle kolla på Rock of Ages. Och jag tyckte att den filmen var riktigt bra! Och musiken de har med är ännu bättre! Jag älskar den 80-tals rocken, helt grymt! Min favorit är deras medley av More than words och Heaven, båda låtarna är jättefina och deras röster passar så fint ihop!
 
 
Så om ni inte har sett filmen, se den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0